Va störd man kan bli.. -.-'

Ja-a jag vet inte var jag ska börja.. Det e sjukt jobbigt då folk inte kan komma överens och inte ens säga hej på morgonen! Nåja, det e väl någo jag int borde bry mej om. Annars bortsett från vissa saker i skolan var det en bra dag :)
Jag har ju också egna problem med vissa kompisar.. Jag har gjort slut med pojkvännen på månda kväll och nu ignorerar hela gänget mej.. Just kiva? -.- Jag har pratat med flera människor om saken och det enda råd jag får är att prata med dom.. Lättare sagt en gjort. Nå, jag lovar att försöka. Det har varit lättande att endå ha fått prata med vuxna människor, och så vet dom ju om ALLT vad som hänt senaste året..'
SNAAARRT e de vår :)) Äntligen! :D Så kan man börja köra skoter igen och vara i stallet fast varje dag..! Saknar det så. Prince, du kommer alltid finnas i mitt hjärta! <3
Och jag har lovat att fara till stallet med Martina så ska vi fota varandra :D Jag som HATAR att vara på bild ser faktiskt fram emot de :D
Och tack Martina för allt du har gjort för mej! <3  I sommar ska vi fara på tu man hand i terräng, vi ska till Åbo och shoppa och på bio! Martina, tack! <3 :)
Jag lovar, jag ska bli MYCKET aktivare på att blogga :)
Prince <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Maskis :)

En liten mask på stora äventyr.

RSS 2.0